niedziela, 16 października 2011

Wspomnienie lata. Sommar minnen


 Wspomnienie lata w moim ogrodzie.
Od niedawna mamy wreszcie dom z ogrodem. Bardzo powoli metoda prob i bledow probuje go uporzadkowac. Wiedzy nabywam na zasadzie  eksperymentowania. 


Sommar minnen från min trädgård.
Äntligen har vi hus med trädgård. Väldigt långsamt har jag provat olika metoder för att försöka rensa upp de. Jag samlar kunskap utifrån experiment










Kacik wytchnienia.
Mitt lilla viloställe






















Moja szklarenka , ktora mi zbudowal moj kochany tata.
Mitt växthus som min älskade pappa har bygt. 





5 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba jak zrobilas strone tytulowa! Swietna robota! Idealna na twoj blog!
    Super zdjecia. Az mi sie zachcialo znow lata, a tu leje i wieje ze glowy urywa :(

    pozdrowienia z Lövånger :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Vilka härliga sommarbilder och fina blommor!!!
    Testar kommentera igen få se om jag lyckas den här gången... kan gå vägen, det ser lite annorlunda ut nere vid "Komentarz jako"...

    OdpowiedzUsuń
  3. Heja! Äntligen verkar det fungera att kommentera!
    Förresten så jag har lagt din blogg som länk på min blogg =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tack.
    Så bra att äntligen kan man kommentera, det var faktiskt mitt fel, men nu verkar fungera allt.

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi szklarenka twojego taty:)ech i te cudowne kwiaty...pozdrawiam ula

    OdpowiedzUsuń